Пилот пројекат ,,Промоција олимпијских вредности: поштовање, пријатељство и изузетност”
Завршни рад… https://www.youtube.com/watch?v=xadtaQBhE3o
- Како је изгледао Олимпијски дан у вашој школи?
- Спортски, олимпијски дан протекао у игри, креативним и музичким активностима.
- Које све активностии су реализоване?
- Током трајања пројекта реализоване су следеће активности:
ü радионице о олимпијским вредностима на часовима ОС и грађанског васпитања,
ü упознавање могућности апликација (интерактивни алати) са постера,
ü креативне радионице-олимпијски симболи, олимпијске дисциплине, рециклажа…
ü музичке радионице,
- Ко су били учесници?
- Учесници су били ученици 4. и 5. разреда, њихове одељењске старешине, као и предметни наставници.
- Које теме су обрађиване?
- ОЗ (Пријатељство, толеранција, ферплеј…)-одељењске старешине 4. и 5. р.
- Олимпијске вредности –упознавање и промовисање, радионица (упорност, поштење, изузетност,…)- грађанско васп
- Упознавање дигиталног едукативног материјала -скенирање кодова за апликације („Тренинго”, Map App-физичко, информатика
- Олимпизам (настанак олимпијског покрета, историја ОИ, развој олимпизма…) ОС, историја
- Олимпијски симболи, физичко васпитање, изборни програми,секције
- Да ли је организовано неко такмичење, приредба или нека церемонија?
- У току трајања пројекта више пута организоване одељењске штафетне и елементарне игре спретности и брзине, едукативне и креативне радионице.
- Да ли су олимпијске вредности промовисане кроз спорт, музику, поезију, плес,
уметност или екологију?
- Да, већ дуги низ година школа кроз различите наставне предмете развија моралне вредности својих ученика, као што су поштовање, пријатељство, толеранција, ферплеј и тако подстиче своју васпитну функцију.
- Кроз које предмете сте реализовали пилот пројекат?
- Реализоване пројектне активности обухваћене предметима:
ü ЧОС,
ü физичко и здравствено васпитање,
ü грађанско васпитање,
ü музичка и ликовна култура
ü еколигија-изборни предмет…