РАДИМО ГРУПНИ РАД
Ненајављени улазак на час код учитељице Светлане Павловић 2/4 разред
Када радите у школи као наставник, најлепше се осећате ако се деца добро осећају на часовима . То се преноси и то је узајамна веза. Шта је час? Наш специфичан начин да заједно са децом обрадимо неке за их до тада непознате ствари, појмове…. . Да знају зашто то уче, где ће им користити , са чиме се све може повезати… Организација часа је посебна уметност… Поставити, остварити и проценити циљеве које смо поставили. Да ли смо то успели? Шта јесмо …Зашто нисмо?
У великој мери то нам може обезбедити групни рад деце. Наравно не увек. Када деца добро међусобно комуницирају, сарађују, заједнички добију неке продукте , процењују се сами , размењују слободно своја мишљења, испољавају своје способности у подели рада, договарају се, стидљива деца могу своме другу да кажу своје мишљење- неће им они замерити, отворе се ….једном речју свако дете може да нађе свој начин функционисања. И буде задовољно. И научи. То омогућава групни рад.
На овај час нико није долазио у посету, нико није требао да процењује са стране. То ће урадити само учитељица, за себе…. И није потребан нико други. Када овако размишљамо сигурно ће и добит бити највећа. За децу . За наставника. За школу. За заједницу.