Записник са седнице Савета родитеља, одржане 06.02. 2025.

Записник са седнице Савета родитеља, одржане 06.02. 2025. са почетком у 18,05 часова

Састанку је присуствовала 24 члана Савета родитеља, као и 3 наставника : Радмила Стевановић, Горан Ђурић и замена за Драгицу Глишић, Србијанка Остојић- руководилац стручног већа разредне наставе.

Састанку је предложен следећи

Дневни ред:

  1. Полугодишњи извештај директора о раду школе
  2. Извештај о успеху и владању ученика на крају првог полугодишта
  3. Упознавање родитеља са планираним почетком радова на „новој“ школској згради.
  4. Разно

Седницу је отворила председница Савета родитеља Драгица Севић која је поздравила све присутне. Након прозивања чланова Савета родитеља прочитан је дневни ред. Није било допуна тачака дневног реда па се кренуло одмах са првом тачком.

1.Директор школе је поднела извештај о раду школе.У полугодишњем извештају су учествовали сви руководиоци разредних већа као и руководиоци стручних тимова.Награђени су и ученици са освојеним првим местима на такмичењима. Напоменуто је и да је било присутно и стручно усавршавање ван установе. У првом полугодишту посећена су и петнаест часова редовне наставе а четири угледна часа. Спроведене су и друштвене и културне активности, Антини дани, Дечија недеља, Заштита менталног здравља, Буди ту за ученике, Безбедност за ученике, итд. Према одлуци Министарства просвете прво полугодиште је било скраћено за четири дана.

Закључак:Родитељи су упознати са Полугодишњим извештајем о раду школе

2. По другој тачки дневног реда педагог школе је поднео извештај о Успеху и владању

ученика на крају првог полугодишта. Укупан број ученика у школи је 653,а број ученика првог разреда је 89, и они се описно оцењују. Број ученика другог разреда је 93, четири одељења, од тога 65 са одличним , 25 са врло добрим и 3 ученика са добрим успехом. Трећег разреда имамо три одељења са 76 ученика а од тога 57 са одличним, 18 са врло добрим, и један ученик са добрим успехом.Четвртог разреда имамо 4 одељења са 96 ученика од тога је 56 са одличним, 36 са врло добрим, и 4 ученика са добрим успехом. У петом разреду имамо 3 одељења са 67 ученика од тога 29 са одличним, 27 са врло добрим, 8 ученика са добрим и 3 са недовољним успехом. У шестом разреду имамо 76 ученика, 3 одељења од тога 26 ученика са одличним, 30 са врло добрим, 10 са добрим, 1 ученик са довољним а 9 ученика са недовољним успехом .Седмог разреда имамо 3 одељења са 66 ученика од тога 26 са одличним, 21 са врло добрим , 15 са добрим и 4 ученика са недовољним успехом. Осмог разреда имамо 4 одељења са 90 ученика од тога 31 са одличним, 28 са врло добрим, 20 са добрим а 8 ученика са недовољним успехом. Укупно, од другог до осмог раѕреда имамо 564 ученика, од тога 290 са одличним успехом, 185 са врло добрим, 61 са добрим , 1 са довољним а 24 ученика са недовољним успехом.

Што се тиче владања, ученици првог, другог, трећег и четвртог разреда имају примерно.У петом разреду 64 ученика има примерно, 1 врло добро и 2 ученика добро владање. У шестом разреду 69 ученика има примерно, 6 врло добро,и 1 ученик са добрим владањем. У седмом разреду имамо 58 ученика са примерним, 6 са врло добрим, 2 ученика са добрим владањем. У осмом разреду је 83 ученика са примерним, 3 са врло добрим и 4 ученика са добрим владањем. Већи је проценат ученика са одличним (290) и врло добрим успехом (185) у односу на исти период прошле школске године, одличних (289) а врло добрих (182) .

Сви ученици од II до IV разреда имају позитиван успех.

Од II – IV разредa имамо 265 ученика од тога 178 са одличним успехом (69,53%), 79 са врло добрим (26.03 %) и 8 ученика са добрим успехом (2.89 %) .

Од V-VIII разредa имамо 299 ученика од тога 112 са одличним успехом, (37,46%) 106 са врло добрим (35,45%), 53 ученика са добрим успехом (17,73%), са довољним успехом 1 ученик (0,33%), и 24 ученика са недовољним успехом (8,27).

Већи је проценат ученика са одличним (290) и врло добрим успехом (185) у односу на исти период прошле школске године, одличних (289) а врло добрих (182) .

Мањи је број ученика са недовољним оценама (24) у односу на прво полугодиште прошле школске године (47) ученика. Мањи је и број недовољних оцена , укупно 38 а прошле школске године 62 недовољне оцене.

Три ученика су неоцењена , у 8-3 два, а у 8-4 један ученик.

 

 

У III разредуизречена је једна опомена, два укора одељенског старешине, и једна педагошка мера (премештај у друго одељење) .У IV разреду је изречена једна опомена одељенског старешине.

У V разреду су изречена два укора одељенског већа и појачан васпитни рад са два ученика од стране наставника и стручних сарадника.

У VI разреду су изречене две опомене и два укора одељенског старешине и појачан васпитни рад са два ученика од стране наставника.

У VII разреду су изречена четири укора одељенског старешине и један укор одељенског већа .

У VIII разреду су изречене три опомене, три укора одељенског старешине, и четири укора одељенског већа.

Од II – IV разредa сви ученици имају промерно владање.

Од V-VIII разредa имамо 16 ученика са врло добрим 4 владањем (5,35%) а 9 ученика је са добрим 3 владањем (3,01%) сви остали имају примерно.

Смањен је број оправданих и неоправданих изостанака у односу на прошлу школску годину.

Закључак: Родитељима је поднет детаљан извештај о успеху и владању ученика за прво полугодиште школске 2024/25. године.

3. По трећој тачки дневног реда директорка школе се обратила присутнима и саопштила да су обезбрђена средства за реконструкцији „нове школе“ и да ће радови трајати 300 дана са почетком од 18. фебруарa. У реконструкцију улази мноштво радова: водовод, канализација, фасада, кров, изолација, подови, фискултурна сала, расвета, дојава од пожара, вентилација у фискултурној сали, плафони, подови, расвета у сали и нови систем грејања, мокри чворови, столарија, летња учионица, итд. Реконструкција подразумева реновирање постојећег простора, а у току радова постојаће осим стручних лиза која ће изводити , пратити и контролисати радове и тим школе за праћење и додатне сугестије.

Због радова било је потребно обезбедити додатни простор за одржавање наставе за 28 одељења школе. Заједно са локалном самоуправом тражила су се у овом моменту могућа решења. Проверено је да ли има простора у гимназији, техничкој и хемијској школи, ОШ „ Јован Цвијић“, ОШ Вук Караџић“, Клупцима, Бањи Ковиљачи, Центру за културу, Спортском центру, а било је предлога и да се ученици превозе до ОШ „ Кадињача 2“, Липнички Шор…Предходних недеља директорка је обилазила слободне просторије у граду, које би служиле за наставу, а да се она уредно и несметано одвија за ученике Антине школе. Понуђена је просторија у Градској библиотеци, предвиђена за ваннаставне активности. Економска школа је понудила 4 учионице. Уз много консултација водећи рачуна о интересима и безбедности ученика као и о мишљенима наставника око организације наставе ипак је предложено да за сада решење буде Економска школа и наша стара школска зграда. Седам одељења трећег и четвртог разреда би била измештена из школског простора а настава би се одвијала у трајању од 45 минута. Што се тиче ученика који иду у боравак после наставе из Економске школе, учитељи из боравка би их водили и враћали до школе а ужине ће се доносити из кухиње Антине школе у Економску тако да, деца неће имати потребу да излазе ван школског дворишта .

У старом делу Антине школе настава би била организована у три смене у трајању од 30 минута,1. и 2. разред   би ишли у прву, 7. и 5. у другу а 6. и 8. у трећу смену која ће се завршавати у 18.45h. Квалитет наставе ће бити исти а наставници максимално спремни.

Руководиоци разредних већа, чланови и директор школе ће обићи предвиђен простор за наставу и видети шта од опреме и материјала недостаје. На седници је присуствовала и руководилац разредног већа Србијанка Остојић која је као руководилац стручног већа разредне наставе посетила учионице у Економској школи, а која иначе води 4-1 одељење. Констатовала је да је простор потпуно обезбеђен,уредан, топао, добро опремљен у старом делу школе као и простор за физичко васпитње. Важно је и то да је простор одвојен од ученика средње школе, а где ће настава од 4 часа почињати у 8:30h а завршаваће се у 12:10h, друга смена ће се одвијати са почетком од 13h. Ученици путници испред Економске школе имају и аутобуско стајалиште, тако да су и у том смислу обезбеђени. Родитељима је речено да је приказани распоред смена оријентациони јер ћено коначан распоред смана имати након покушаја да се направи распоред у овако сложеним условима за рад јер је различита сатница за сва одељења школе и да ће коначан распоред смена бити након израде распореда али је истакнуто да је то за сда једино могуће решење јер је због безбедности свих и почетка радова неопходно изместити из „ новије школске зграде“ и ученике и наставнике.Родитељи су питани за мишљење и да ли неко има неке примедбе. Није било никаквих коментара нити примедби. Сви смо срећни због почетка радова на адаптацији нашег школског простора.

Закључак:Родитељи су упознати са предстојећим неопходним радовима на адаптацији школе у трајању од 300 дана. Није било никаквих сугестија или примедби на предложени распоред смена ( три смене) и измену простора за 7 одељења трећег и четвртог разреда.

4.По четвртој тачки дневног реда Разно, по питању рекреативне наставе, биће реализована у марту месецу тако да, родитељи могу почети са уплатама, а последња уплата рате да буде реализована до краја школске године. Речено је да је расписивање јавне набавке у току..

Учитељица и члан Савета родитеља Радмила Стевановић је обавестила све присутне да ће од понедељка 10.02.2025. године бити штрајк и да ће часови у седмици од 10. 02. 2025. па до 14. 02. 2025. године трајати по 30 минута.

Закључак: Седница Савета родитеља је завршена без примедби родитеља на било коју тачку дневног реда.

 

Састанак је завршен у 19 часова и 30 минута.

 

Записник водила :                                                                   Председница Савета родитеља:

________________________                                           ___________________________

Педагог школе Сандра Ђукнић                                         Драгица Севић